torsdag 8. august 2013

For en sommer det har vært! Og så raskt det gikk!! Nå er det atter tid for blogging og hverdagslivets gleder!!=) - bildedryss fra sommern!


O deilige sommer - hvorfor løper du så raskt forbi?? 


Vi har hatt en fantastisk sommer i år syns jeg! Mye godt vær, hyggelige mennesker som vi er glad i og en hel masse god mat!! =)

Ferieturene har gått til både nord og sør! Fortrinnsvis Gol og Bardufoss/Sørreisa! Her ble det både bjørnepark, tivoli og kos i fjæra! Det er virkelig gull verdt å besøke familie, og vi er virkelig heldig som har så stor familie! =)


Blitt masse snapchatter i sommer!;) Her på vei til Gol!


Vi storkosa oss i Bjørneparken i Flå! =) sjekk Sofies utrykk når hun oppdaga hvor vi skulle!;) Emrik ville flytte inn hos Elgen!









Og vi kosa oss enormt i Nordnorge og!=) På tross av gråvær!




Det ble også en tur til Larvik for meg og Raymond, hvor vi feira både 80 årsdag og bryllup! En fantastisk tur til en flott by! I anledning bryllupet spurte jeg pent om ikke mamma kunne forsøke å sy en kjole til meg! Og jammen tok hun utfordringen på strak hånd! Og FOR en kjole det ble! =) Den fikk jeg masse skryt for! Tusen takk snilleste mamma!



I forrigårs fyllte jeg år.. Og det store 30 tallet nærmer seg med stormskritt! Men hva gjør vel det når man er en livsnyter?? Dagen ble feira med haugevis med venner og familie! Min kjære hadde invitert en god del uten at jeg viste det! Maks koslig overraskelse!=) I tillegg skrev han det fineste diktet en jente kan ønske seg..og gavekort på spa fikk jeg og!



Mamma bakte en enormt god sjokoladekake blåbærtopp til dagen min! TAKK mamma! Den må vi får oppskrifta på ikke sant? Ellers serverte jeg banancupcakes med valnøtter og sjokoladebiter og death by chocolate -cupcakes! Oppskrifta på sistnevnte finner du under oppskrifter! Oppskrift på suksessterta mi  kommer også snart!=)






Fikk også denne fantastiske vinen i gave! Er en av mine aboslutte favoritter og anbefales på det sterkeste!=) Passer både til mat og kos!   





Minstemann begynner straks i barnehagen og det blir godt å være bare Eirin litt! Selv om det blir sårt å levere lykketrollet i fra meg! Blir tungt til mammahjertet! Da får jeg lappe det sammen med sying, hekling og baking!;) 



 Turbotrollet gleder seg til å komme seg ut i verden! 



Det ble et litt rotete bloggeinnlegg!=) Håper dere fikk inntrykk av sommern vår uansett! I kveld kommer det oppskrift på suksessterten min og muligens en god middagsrett!=)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

=) Legg gjerne en beskjed her!=)

Beklager at jeg må ha på ordbekreftelse..,men har vært plaget med mye spam!