torsdag 13. juni 2013

Likenshare - ProClinical fra Colgate!


 Ja da har jeg stått på badet og fått rensa kjeften sånn til gangs! På tide etter all cupcakespisinga!

Dere skjønner det at jeg er med i sånn Likenshare panel på nett... 



"Som medlem i LikenShare, vil vi ved jevne mellomrom tilby deg vareprøver som du kan prøve og dele dine erfaringer med din vennekrets" 

Med denne setninga var jo jeg solgt tvært!! Prøver igjerne produkter uten å betale for det! GLATT! Men ikke hadde jeg trodd at jeg skulle motta en splitter ny (ja forhåpentligvis ny!!) elektrisk tannbørste fra Colgate! Verdien var på 1599,- kr! HELDIG følte jeg meg da ja!=)

                               Selveste






I 5 uker skal jeg bruke denne tannbørsten og gi en rapport med resultatet. Fikk også med en tannkrem som skal brukes, for å se hvithetsgraden..biiitlitte usikker på akkurat den delen siden jeg syns jeg har verdens nydeligste tenner i fra før!;) men har en sambo som har biiiittelitt mindre pene tenner.. tenkte tannbørsten skulle få bryne seg på den utfordringen også.. genialt at det da følger med flere børster slik at flere i familien kan dele samme!

JIPPI pakken er endelig her!!!! Ble noe tull i posten så det tok sin tid før den kom! Men nå gleder jeg meg til en utavmegsjølopplevelse mht tannpuss her altså!!

Nye Colgate ProClinical elektrisk tannbørste har unike smartsensorer som tilpasser pussemetoden automatisk etter tannflatene, og fjerner 5 ganger mer plakk enn en manuell tannbørste. Resultatet er en mer grundig og effektiv rengjøring enn noen gang!


 ÅHH endelig kan jeg få fjerna sjokoladecupcakene fra tenna!!



Sjekk den kule dingsen her! Masse utstyr.. boks til turer.. lader og flere børster! Og viktigst av alt - bruksanvisning!

Ellers hadde jeg ikke forstått at jeg ikke trenger å gjøre om på innstillingene for å pusse tenna! Det holder å sette den på auto rett og slett!;) 



Eller så kan du manuelt velge innstilling!=) for de mer viderekomne! (IKKE for meg)


Må altså beklage dårlige bilder.. men det rista så kraftig at jeg ikke hadde sjans til å kontrollere kameraet samtidig som jeg børsta!! ;) (litt overdrevent..men når venstrehånda er opptatt med å pusse må jo den litt mer umulige høyrehanda ta over bildetakingen = ikke sååå godt resultat)

Begynner forsiktig.. smart at den tilpasser fart og retning etter hvor man pusser!

Litt mer agressiv mot sjokoladen i front! Kjennes godt i tannkjøttet!

Oooohooi...øker farten i jekslene!!

Pass på drøvveln!!!!

Tilbake til delvis kontroll!!



 Og sannelig!! SÅ rene tenner (ihvertfall følelsen av det) har jeg ikke hatt på lenge!! De er helt blanke og ingenting plakk.. (tror jeg?) Må nevnes at det føles liiiiitt sårt ut i tannkjøttet etter dag 1! Men det kommer seg nok! Tennene mine er tross alt vant til min medium softe tannpuss med en utslitt tannbørste.. Ja for i en normal verden så husken man ikke å skifte tannbørsten hver 14 dag:P


Dette blir spennende greier altså! Om 5 uker fra i dag kommer en ny rapport! Så får vi se da..om den lever opp til forventningene! (og prisen) 


Har du lyst til å bli en del av Like and share teamet?? Det er helt gratis og helt uforpliktende=) Du er med bare på det du har lyst til! Er jo veldig greit å få ting gratis mot å gi en omtale? Da gjør du jo en god gjerning samtidig som du nyter godt av det selv! Jeg har blant annet mottat godteri, salami og frokostblanding!

Da er det supert om du bruker den linken her og melder deg inn=)

Likenshare - Eirin

Under her kan du lese litt om det!!=)


Om LikenShare

Vårt formål er å skape ekte kommunikasjon på sosiale medieplattformer. Vi lar forbrukerene dele sine erfaringer om nye varer og tjenester, og skaper vareprat og omtaler.


Vi gjør det slik: Vareprøver gis til utvalgte medlemmer mot at de deler sine erfaringer  i sosiale medier.
Dagens forbrukere har mer innsikt og er flinkere til å dele sine erfaringer på en god måte. Dagens forbrukere lytter til hverandre. Tradisjonell markedsføring forsvinner, og nye informasjonskanaler åpnes.
Hva stoler du mest på: dine egne erfaringer, reklame, eller tv og aviser? Massekommunikasjon har vært den store troverdighetstaperen i mange år,  også norske medier mister troverdighet.
Samtidig opplever vi at nettet gjør det mulig å utvide den sosiale kontakten mennesker i mellom. Når vi deler våre erfaringer med vennekretsen vår, lytter vi, og tar til oss erfaringene.


2 kommentarer:

  1. Hehe, du e ikke sann!!! =D Men det e jo bra reklame da!!! Lykke til!
    Klem fra mamsen

    SvarSlett
    Svar
    1. Koss da mene du? E jo bare sånn æ e d mamma;) hihi

      Slett

=) Legg gjerne en beskjed her!=)

Beklager at jeg må ha på ordbekreftelse..,men har vært plaget med mye spam!